Dålig uppdaterning?

heej bloggen,jag är väldigt ledsen att jag inte har bloggat på flera dagar men jag har tyvär inte kunnat ;(
Härom dagen skulle Robin (min bror)byta tangentbord och mus och allting men när han skulle koppla in allt så funkade ingenting skumt va?
Jag blev ju klart skit besviken för kunde inte blogga den dagen.
Nästa dag så åkte jag med Maja,Emelie,Hannan,Erika,och Matilda till t-centralen för vi skulle gå på Ung 08,vi kom dit vid typ 10 och det öppnade 11 så vi gick till donken och åt lite,när vi hade ättit klart va typ klockan 11 så vi gick till SL och skulle få någon SL tatuering;)
ALla folk kom typ vid 12 så det var ganska lungt,men vid 12 kom det typ skit mycket FJORTISAR (som alla vet hatar jag ju fjotisar)...
Vid typ 2 kom Matilda och Julia ,Julia är en gammal kompis som jag itne hade träffat på typ 2 år ,och Matildsa kände jag inte :D
Efter vi  hade varit med dom en stund så gick jag Emelie,Matilda och Hanna och tänkte vara lite sociala och snacka med lite människor.. Snacka om att vi ägde (NOOT)...
Vi va där ända tills det stängde det var typ vid 5 så det var inte så länge;(
Jag kom typ hem vid 10 för vi va lite i t-Centralen och i Åkersberga.
När jag kom hem trodde jag ju såklart att Robin hade fixat datorn men det hade han ju såkat inte....

Nästa dag: I dag var jag Maja,Emelie,och Hanna på grönan och hade skit kul men det var inte så bra väder så vi åkte typ bara uppskjutet och Popexpressen...
Eller vi åkte Popexpressen flera gången om för alla vi älskar den;D (vem gör inte det lixom). Efter vi hade varit där typ i 3 timmar så ville alla åka till Ung så vi gjorde ju det såklart xD
När vi kom dit vare ju exakt lika mycket fjortisar där som det var igår men det sket vi i..
Vi blev lite besvikna för vi såg ett par skit snygga killar där igår men dom va inte där idag ;( (kommer lägga ut bilder på dom men man ser inte så bra)
Emelie var tvungen att åka hem så det var bara jag Hanna,och Maja kvar.
Det är ju såklart roligare att vara fler  så vi åkte hem,när vi väntade på Roslagsbanan så blev vi skit flummiga snacka om att alla glodde.
Men nu är jag hemma och ska snart kolla på film<3333
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0