Förlåt....

Heej bloggen,förlåt att jag inte har bloggat men i Fredas åkte jag till pappa på eftermiddan för jag skulle kolla på min bror när han spelade match på lördagen,skulle upp vid halv 6 och då var det bättre att sova hos pappa för annars skulle jag fått gått upp vid typ halv 5 och det skulle jag inte orkat.
Matchen gick sådär,min bror har aldrig spelat match med hans nya lag så det var första gången.
Han gick i mullsjö förut men nu har han bytt till barnarb.
Första matchen så var han inblandad i alla mål,han gjode första målet ;)
Andra matchen så var han med och gjorde 4 mål ;D
Matchen slutade ungefär vid 4 och så vi åkte ifrån Västevik typ halv 5.
Det tog typ 3 timmar hem....
När jag kom hem så gick jag direkt till datan och bloggade som fan men när jag skulle lägga ut sista bilden så fick vi strömavbrott så jag pallade verkligen inte skriva om allt förlåt.......
Nu ska jag kolla på film men min bror och hans Tjej;D

Kyss / R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0