Slaggat hos Alice

Tjenare bloggen,har inte kunnat bloggat för jag har slaggat hos Alice Svanström.
Åkte till henne igår kom fram till viggan typ vid 1 eller någonting,jag hade aldrig varit hemma hos henne så hon visade mig runt och sen åkte vi ner till vattnet och solade och badade,men både jag och Alice hatar fiskar så vi vågade inte bada om det inte var massor med folk där;D...
Vi hade jävligt tur asso det var skit mycket folk men vi pallade inte vara kvar så vi åkte till någon pool och badade istället;D
Det var varmare i sjön än vad det var i poolen vi höll på att frysa ihjäl....
Vi var typ där i ungefär 2 timmar sen tröttnade vi.
Det tog typ 20 minuter att åka hem men när vi kom hem ville vi åka och bada igen men det orkade verken jag eller Alice;D...
Vi typ bara låg och kollade på film hela kvällen,vi kollade på en skit bra film jag och Alice började gråta;P....
Kommer lägga ut massa massa bilder från i onsdags och i dag,fast det kan jag inte göra nu det gör jag i morgon när jag vaknar ;D

Kisse / R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0